środa, 8 maja 2013

Dostawa kosmetyków!

Muszę się pochwalić przesyłką, którą dziś otrzymałam! Są to kosmetyki: paletka kamuflaży e.l.f., pędzel do podkładu i suchy szampon do włosów Batiste. Podzielę się moimi, jakże obiektywnymi, opiniami na tematy dwóch z nich :)

Na pierwszy rzut oka - super. Poręczne i eleganckie opakowanie. W środku lustereczko... Jedyną rzeczą, jaka mnie zaniepokoiła, to strasznie ciemne kolory, mimo iż jest to paleta "light" do cery jasnej.
Otóż nic bardziej mylnego. Pierwsze wrażenie co do odcieni było jak najbardziej złe. Jak się okazało, po nałożeniu jej moim nowiutkim pędzelkiem (tak na marginesie - rewelacyjny! jednak obędzie się bez jego prezentacji:)), jest ona stworzona dla mnie! Nawet ten najciemniejszy kolor jest odpowiedni. Paletka kosztuje ok. 19 zł. Sądzę jednak, że dla kogoś, kto ma problemy z zaskórnikami, czy przebarwieniami, to jest absolutny must have! POLECAM!

To moje kolejne cudowne odkrycie! Jest to suchy szampon firmy Batiste. To jest już mój kolejny egzemplarz. Ostatnio skusiłam się na wiśniowy i był cudny, jednak troszkę zbyt słodki i duszący... Jako, że skończył się, postanowiłam zamówić kolejny, tym razem taki, który ma dodać objętości. Jeszcze nie wiem, jak ta "objętość" wygląda, ale zapowiada się nieźle. Ten kosztuje 19zł, jednak zwykły suchy szampon tej firmy można już kupić od 14zł. Również polecam!

To byłoby na tyle :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz