czwartek, 2 maja 2013

Co jest modne w tym sezonie?

Wiosna już w pełni, jednak trzeba wiedzieć w co się ubrać! Przedstawię kilka propozycji, zgodnych z nowymi trendami, obowiązującymi w tym sezonie.
Ta pora roku kojarzy nam się głównie z kolorami, które w naszych stylizacjach będą obecne. Kobalt, limonka, oranż... Koniecznie neonowe! To dobra wiadomość dla fanek wyrazistego stylu... A co z innymi? Spokojnie. Modne będą także moje ukochane pastele: pudrowy róż, mięta, pistacja, błękit
Znajdzie się też coś dla osób o bardziej klasycznym stylu. Hitem będzie połączenie ponadczasowej czerni z klasyczną bielą. Pasy, szachownica, kratka..
I teraz wyzwanie dla minimalistek: na topie będą miksy wzorów, kolorów, materiałów i faktur. Już teraz w sieciówkach możemy znaleźć wiele propozycji z motywami orientalnymi (origami, azjatyckie wzory), które, według mnie, warto połączyć z bielą lub beżem (dopasowana spódniczka + zwykły top, ew. z pasującym nadrukiem). Powracają też motywy zwierzęce: cętki, węże.. Co już mnie tak nie cieszy... bo nieumiejętne dopasowanie ich do siebie niszczy całą stylizację i powoduje, że staje się ona tania.. :(

Ostatnio, przeglądając różne strony, natrafiłam na kilka świetnych stylizacji.
Oto kilka z nich: 
Świetne połączenie klasycznej bluzki z baskinką z malinową (jednak nadal klasyczną ) spódnicą.
Sukienka - prosta, w cudownym kolorze. Torebka - absolutny must have każdej kobiety.
Nie podobają mi się jedynie okulary, nie w moim guście :)
Odważne i mocne kolory. Jedyne co mi się nie podoba to połączenie koszulki z frędzelkami ze spódnicą. To według mnie wygląda niechlujnie i nieestetycznie.. Poza tym - ok:)
Styl dla niegrzecznej dziewczynki :D aczkolwiek, bardzo eleganckiej, mimo trampek.. :)
Top - świetny i w dodatku z przekazem! :)
I ostatni... dla mnie: NAJLEPSZY. Nie wiem co jest w tej stylizacji, ale bardzo mnie urzekła. Zmieniłabym tylko koszulkę z motywem moro, na zwykły czarny top. Stonuje i doda klasy. Poza tym - wszystko na TAK :)
Na razie, to by było na tyle.. :) Do następnego razu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz